سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی

نام : ریکاردو ایزاکسون داس سانتوز لیته

ملقب به کاکا

میزان تحصیلات: دیپلم

سن: 25- 1982/4/22 در برازیلیای برزیل

دین: مسیحی پروتستان

خانواده: پدر و مادر و یک برادر داره. نام پدر : بوسکو ایزاکسون پریرا لیته.

مهندس راه و ساختمان

نام مادر: سیمون کریستیانو داس سانتوز لیته. ، دبیر زیست شناسی

نام برادر: رودریگو ایزاکسون داس سانتوز لیته . فوتبالیست در تیم ریمینی

ایتالیا در سری (بی)ملقب به دیاگو

رنگ مورد علاقه: سفید

آشامیدنی مورد علاقه:آب

بازیگر مورد علاقه: جولیا رابرتز، تام هنکس فیلم مورد علاقه:گلادیاتور.تروی

کتاب مورد علاقه: انجیل

موسیقی : موسیقی کلیسا

متاهل و نام همسرش کارولین سلیکو دختر مدیر نمایندگی شرکت کریستین دیور در برزیل که در حال حاضر 19 سالشه و دیپلم داره متولد: 1987//26 که با این میزان تحصیلات می خواد وارد تجارت بشه در سن 16 سالگی با کاکا نامزد شدند و 2005/12/23 در هتل هایت سائوپائو لو که اولین بار همدیگر رو اونجا دیده بودند با هم ازدواج کردند. علاوه بر این کارولین اضافه بر پرتغالی که زبان مادریشه به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی،ایتالیایی مسلطه.

باشگاه فعلی: آث میلان ایتالیا

در عرصه ملی: در جام جهانی 2002 حدود 19 دقیقه مقابل کاستاریکا بازی کرد . و در اولین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل بولیوی همون اولین لحظه ای که توپ به پاهاش خورد گل زد که این گل پیروزی بخش تیم ملی برزیل بود.

در 30 سپتامبر سال 2000 در حالیکه می خواست به خونه ی پدرو مادر بزرگش بره در استخر روی دایو پرش یک لحظه تعادلش رو از دست داد و با کناره ی استخر برخورد کرد که در اثر این برخورد شش مهره ی ستون فقراتش شکست.این حادثه او را در آستانه ی ترک فوتبال قرار داد اما به اعتقاد خودش با اعتقاد به خدا و عیسی مسیح(ع) سلامتی خودش رو به دست آورد چون در اون زمان وقت بیشتری برای خوندن کتاب های دینی داشت.و در حال حاضر هم بعد از هر گل دستانش رو به سمت آسمان بلند می کنه و از مسیح تشکر می کنه و خلاصه انسان بسیار معتقدیه .

کاکا ستاره برزیلی تیم فوتبال آث میلان ایتالیا قول داد که در تیم قهرمان اروپا بماند. گفته می‌شود این بازیکن با استعداد که نقش به‌سزایی در قهرمانی آث میلان در فصل گذشته لیگ باشگاه‌های اروپا داشت، در صدر فهرست خرید رییس باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار دارد.

بر اساس گزارش‌های منتشره رامون کالدرون حاضر است برای خرید کاکا از مرزها بگذرد اما این بازیکن ? ??ساله تاکید کرده که از بازی در میلان بسیار خشنود است.

وی به خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: رئال مادرید باشگاه فوق- العاده‌ای است اما پول همه چیز نمی‌شود.

کاکا اظهار داشت: دیده‌ام دوستانم که از میلان رفته‌اند بعدا چقدر از این کار خود پشیمان شده‌اند. می‌خواهم در این تیم تاریخ ساز باشم.

بنا بر گزارش‌ها ، حقوق سالانه این بازیکن ? ?/?میلیون یورو در سال است این بازیکن تا سال ? ????با تیم آث میلان قرارداد دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیا، میلان قصد دارد برای جلوگیری از رفتن کاکا به یک تیم دیگر، حقوق سالانه

وی را افزایش بدهد.


ارسال شده در توسط عرفان